tisdag 7 december 2021

Nya modeller i handspunnet ullgarn

 Några nya modeller i handspunnet ullgarn 

Nya modeller i handspunnet ullgarn ....New designs in handspun woolyarn.Laceknitted mitts in Shetland style. 

Grått entrådigt Gestrikeull.
Vitt Åsenull från tackan Saga.
Jag har gjort några materialsatser som går att köpa nu i vinter på Falbygdens museum och Nääs byggnadsvård i Floda. 
Garn och mönster ingår. 
Fyller på nya garner nu men det går även att beställa direkt av mig.


Ser du något på mitt Instakonto som du gillar går det bra att höra av sig !




Här är några nya nålbundna vantar i handspunnet ullgarn som jag fotade vid Vänern en härlig höstdag. 
Mitt tvåtrådiga garn passar perfekt till nålbindning!










                                                                                                      



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar